U beseft het misschien niet maar de kern van uw organisatie is haar registratie. Daar legt u vast wat u doet. Hoe u het doet. Met wie u wat doet. Het volledige plaatje start daar.

Ondernemers beginnen al vaak met een paar spreadsheets in Microsoft Excel waar van alles wordt vastgelegd. Dat is uiteraard ook helemaal geen verkeerde keuze. In Excel kunt u bijna alles kwijt op de manier zoals u wilt. En zodra de organisatie dan groter wordt, kiest men voor een boekhoudpakket of boekhouder. Ook neemt men wellicht ergens een voorraadbeheersysteem af maar blijft vasthangen aan de Excel-sheets voor alles wat men niet kwijt kan op de gewenste manier. Excel-sheets zijn natuurlijk heel handig, snel en gemakkelijk. Never change a winning concept.. toch?

Maar wat dan nou zodra u meer medewerkers krijgt? Hoe weet u zeker dat medewerker X alleen wijzigt wat hij of zij mag? Hoe weet u dan ook zeker dan medewerker Y alleen mag lezen wat hij mag? U kunt uw gehele netwerk met NTFS-rechten instellen om dit klaar te krijgen…. Maar Neodesk maakt het gemakkelijker voor u.

Neodesk biedt u de tooling waarmee u eindelijk van deze spreadsheets afkomt. U kiest zelf wat u wilt registreren en hoe u dit doet. Ook kiest u zelf wie van uw medewerkers wat mag, kan en lukt door middel van een tussenliggende rechtenstructuur. Automatisch legt het systeem voor u vast, wat uw geautoriseerde medewerkers doen. Dit biedt een uitstekend en gedetailleerd auditlog. Waarmee u ook, indien nodig, altijd terug kunt naar vorige waarden van uw data.

Interesse? U hangt bij ons nergens aan vast en mag zelfs gratisĀ starten.

Het belang van een goede registratietool